BUTIK CAYENNE / PAR COURRIER





Idag var jag i två favorit butiker,den ene, par courrier ,där kan man verkligen få inspiration, ibland alla deras vackra saker,den finns i vasastan.


Fransk lantlig rustik inredning



På söder,götgatan ,finns den andra,caynne,
där finns det kläder som passar de flesta
plånböcker, det finns olika märken att välja på.
En väldigt snygg butik med en bra och trevlig personal,jag går alltid förbi där när jag är på söder,helt enkelt värt det.

Här är en osminkad halvförkyld bloggerska
men det bjuder jag på,det är inte riktigt
min grej att fota sig själv och glömmer
visst bort att jag ska le med ,men jag ville visa
skärningen på den fina klänningen...

Så allvarlig...
Marin blått är verkligen min färg,
eftersom jag är "vinter" jag
drar åt det kalla blåa tonerna...


Ganska söt tunika...
Här är den fina marinblåa klännigen
men den fina skärningen och fina
plisserade fallet,med  klackar eller
sandaler till
och med en tunn fin cardigan
så kan man klä ner den till vardags.
Midsommar klänningen?
Problem ibland, att hitta tillräckligt långa
klänningar,tyvärr...
Tunikan är superfin men kanske lite
för vid men med ett tunt skärp i
midjan ,kanske?!

Kommentarer

POPULÄRA INLÄGG