I BADRUMSSKÅPET





                                                    Halloj!


Hoppas att ni har haft en fin helg och en bra förmiddag.
Jag har b la rensat lite i badrummet idag och slängt det man inte behöver längre,och ibland kan man hitta andra saker man glömt bort,t ex en jätteskön mask som man känner sig väldigt uppfriskad av och är jätte skön innan man lägger sin makeup på...



Ice mask som finns på http://www.icemask.com/,
jag fick min som en present ifrån en vän som jobbar som hudvårdsterapeut.
Masken svalkar,motverkar ålderstecken vid regelbunden användning,den innehåller aloe vera och vitamin c.
Prova den,den är väldigt effektiv!
Kan rekommendera denna till er med bångstyrigt
och frissigt hår,denna märke,brazilian blowout är
väldigt bra och effektiv,hela serien från schampoo till inpackning/serum,säljes hos frisörer och säljs egentligen i samband med när du har gjort brazilian keratin behandlingar,som jag har gjort förut och det är väldigt bra och effektivt,håret växer som sjutton och väldigt mjukt och fint blir det men enda nackdelen för mig,är att man bara kan ha rakt hår,det blir utslätande,vilket jag inte trivs så bra i,jag tycker om lockar.
Här är det som jag använder just nu ifrån min
necessär,puder foundation ifrån Mac,den tonen som
är på bild är den jag har på vår/sommar,på vintern brukar jag ha ljusare.
Neutralizer brukar jag använda istället för concealer mest,för att det döljer bättre.
Jag måste uppdatera med nytt färg på rouge,just nu är det poppy red ifrån face stockholm och ginger ifrån make up store och läppstift matt viva glam ifrån mac.


Oftast går jag osminkad till vardags men det händer att jag 
känner ibland för nåt extra,så då ska det gå fort och jag börjar med en bra grund och över det ett rouge i snygg färg med matchande färg på läpparna,oftast nåt gloss och sedan en bra mascara....Redo!
Jag tycker om 30/50-tal makeUp,det var så enkelt men ändå fint och fräscht.

Kommentarer

Skicka en kommentar

POPULÄRA INLÄGG