THE HOUSE OF PHILIA







Halloj finingar!

Hur mås det?har ni haft en bra helg?!
Det har varit en bra helg för mig
och modevisningen
gick ju hur bra som helst
med
strålande sommarvärme på oss...
Jag tänkte att jag ska lägga upp lite bilder här
men
min data är såå seg att det tar evigheter
för vissa bilder att läggas upp...
Suck,suck!
Det kanske är dags att "rensa"den lite?!!




Men jag delar bilder ifrån en blogg jag följer:
THE HOUSE OF PHILIA
En spännande och intressant blogg
som
har lite av varje inom
mode
familj
resor
och naturligtvis inredning...
Hennes stil på bilderna är danskt
blandat med kolonialt i ljusa färger blandat med
det svart/vita...
Hon har ett fint hus och hem
men nu
så håller hon på att göra om lite därhemma
mestadels vardagsrummet...
Och det ska bli en helt ny stil
(en stil jag tror jag kommer att älska)
men
det verkar som det koloniala i ljust färg
kommer
blandas upp med nåt klassiskt och modernt...
Och  väggarna målas i nån grå kall färg
Spännande i alla fall!
Om ni blir nyfikna
så gå in o se...
Ni kommer att gilla bloggen
och
fina Petra som hon förmedlar...

Ta hand om er!

<3



























Petra hon själv...


Via:Bilder lånade av här

Kommentarer

  1. Ja, det är en bra blogg!
    Kram från andra sidan plurret.

    SvaraRadera
  2. Tack för din titt!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Anonym14/9/13

    I all the time emailed this weblog post page to all my associates, for the reason that if like to read it next my links will too.



    Check out my weblog ... Formularz PIT 37

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

POPULÄRA INLÄGG