ATT SÄGA HEJ HELLO TJENA



Det har varit en lååång tystnad härinne av olika skäl,dels pga min data lade av och dels har det varit lite annat runtom privat.Just nu ska jag ha semester och kommer återvända hit i senare på hösten,typ september eller oktober,så kom gärna tillbaks då, och allt är som förr igen.

Ett stort tack till alla er som troget kommer tillbaks här när det är så tyst ändå,och alla nya läsare som hittat hit är ju med välkomna och det är jag glad för =) och en annan rolig sak jag upptäckte häromdagen när jag var inne på google kontot för denna blogg,så såg jag att bloggen hade visats på över 1.333.000 stycken.Wow,vad häftigt och hoppas att ni kommer tillbaks och hänger här i fortsättningen =)och stort tack till alla som delar mina inlägg vidare,mycket av det bidrar till nya läsare,så ni får gärna fortsätta med det ;)

Önskar er alla en glad sommar/höst och återgången till era arbeten, och ni andra som har det som jag, och börjar att ta ut semester,så har det så himla bra =)själv så ska jag ha det bara så bra som jag kan i skåne,danmark och senare i barcelona =)



Ciao, och ta hand om er!!
Kramar 
=) <3 <3 <3

Kommentarer

POPULÄRA INLÄGG