EWA FRÖLING


"  Ewa Fröling är en av Sveriges mest kända skådespelerskor  "








" Jag tycker om 50-talet med ikoner som Sophia Loren och Gina Lollobrigida,så snyggt att man dör lite,sådant har vi inte idag. Modet idag är lite avsexualiserat. Idag är svenska kvinnor väldigt bekvämt och jordnära klädda av någon underlig anledning "






" Jag vurmar för 50 talets pumps. Jag tycker det är väldigt snyggt, supersexigt och att man får en fin hållning. Det är snyggt att ha klackarna med ett par jeans bara "







" Jag bär mycket färg och egendomliga kombinationer. Jag passar nog bäst i den klassiska stilen, den avskalade, men det är inget jag har accepterat ännu "






"  Jag gillar Carrie Bradshaws stil i "Sex and the city", jag älskar henne och hennes stil, hon är väldigt inspirerande, hon är som ett konstverk hela hon "


Kommentarer

POPULÄRA INLÄGG